Kızlar meraba. 23 gün önce sezeryan oldum. Çok zorlu geçti tamı tamına 3 saat sürmüş. 3 saat ağladım diyebilirim. Ama asıl sorum size, dikişimin bittiği yerde kanlı iltahap oluşmuş. Yapıştırma normalde benimkisi ama ucunda ip var. Doktorum hiç birşey söylemedi kontrolde. Bende yeni yeni görebildim. Böyle ip her an kopacakmış gibi ama ellemeye de korkuyorum açıkçası. Ağrı yada acı herhangi birşey yok. Her gün duş almama rağmen bu şekil oldu. Varmı başına gelen?