Eminapasali kendimi rahatlatmaya çalışıyorum sürekli ve Buda beni yoruyor haliyle. Sizinki ilerlemeden önüne geçin bence. Ben çok şükür atak felan geçirmiyorum , bazen çarpıntım oluyor korktuğum Zaman yada biri hastalandığı zaman vs vs. Psikoloğa da gittim , psikiyatriye de gittim hiçbiri çözüm değil. Tamamen kendimizle alakalı bir durum. Kendinize sürekli beyninizin size bir oyunu olduğunu hatırlatın