Eminapasali İyo geceler kizlar regl olduktan sonra taşan sütüm azaldı günde 2 defa bile emziremiyoeum yaşayan varmi lütfen yardımcı olun
Balbebekannesi Merhaba , Bebeğim 4 buçuk aylık . Benim sütümde ilk başlarda yok denecek kadar azdı, 1. Aydan sonra biraz oluştu. Şimdi yine azaldı gibi , tekrar oluşur mu bilmiyorum , bilen varsa cevaplayabilir mi ? Ya da ne yapabilirim ?
Deletedmom311 Ben galactago kullanyrm ,bulgur yiyorum, petibör bsküvi,kuru incr sade tahin helva ,en etkili olanlari yazdm ve tamamen pskljik we bol su