Pedaliza
cidden o şekilde çıkıyor mu ben sıvı olan bebek deterjanlarını sırayla deniyorum diye bilirim sıvı tercih etmemin sebebi de deterjan kalıntısı vs yapmaz diye okumuştum bi kaç annenin yorumunda öyle denemedim ıslatıp üstüne serpmekte kullanırım leke için alayım bende o zaman