4 aylığız 3 aydır böyleyiz tamamen emmemezlik yok emzik vardu bıraktım aman aman emmiyodu onu zaten . Sutum tazyıklı düzelmedi hala oda meme reddi yapıyo bizde sanırım. Ayakta emzirdim ilk 1,5 ay sonra bir hafta düzeltik tam dedim yine aynısı ayakta tutuyo memeyi öyle oturuyorum .