Sessizlik20 suan Kızım 10 aylık ama o dönemde ilk 2-3 ay çapak oldu sürekli tabi sonra azaldı hala daha da oluyor ama az ve 6 ay göz kontrolüne götürdük sonra emin olamadım sonra bi daha 8 ay göz kontrolüne götürdüğümde alerjisi çıktı inş sizinkinde bir şey yoktur güneşe ve toza alerjisi çıktı damla kullanıyoruz yavrum gözlerini kaşımaktan ölüyor resmen doğru düzgün uyku bile uyuyamıyor o yüzden yazları sürekli böyle olacakmış belli yasa kadar geçici de olabilirmiş kalıcı da Kışın rahatlıcaz inşallah ya