Merhaba hanımlar benim 1 yaş 1 aylık oğlum var kendi canı istese önüne koyduklarımı kendi yiyor ama biberonu eline alıp suyunu kendi asla içmiyor yada sütünü vs eline tutturup ağzına götürüp gösteriyorum elinden atıyo ağzına götürmüyor kızıyor ben verirsem öyle içiyor bu durum normal mi sizce