Ben 3 aylıkken başladım, biberon olarak lansinoh kullandık. Meme bağımlısı oğlum şu an 1 yaşında, meme reddi gibi bi sıkıntı yaşamadık hiç. Hatta biberona da çok zor alıştı. 2 hafta uğraştık, işe başlamadan 1 gün önce almaya başladı. Ek gıdaya geçtikten sonra çok gerek kalmadı zaten biberona. Ki şu an yine kabul etmiyor biberonu