KıZlar merhaba. Bir ara yazmıştım bebeğim de emme reddi var diye şimdi de bebeğim az emiyor sanırım böyle 2 saat filan aç duramıyoruz yarım saat geçmeden acıkıyor sütüm de var aslında sadece yarım saatte bir 1saatte bir emmek istediği için göğüsüm yumuşak kalıyor süt birikmiyor acaba doymuyor mu ki benim gibi olan anneler varmı sanki bebeğim de kilo almadı gibi geliyor bu ay zaten çok zor bir dönem geçiyorum emme reddinden allahtan biraz düzelir gibi oldu ama bu seferde az ve sık sık emmek istiyor göğsüm de süt birikmesine izin vermiyor :/