[silindi]
Yaa 🙈🙈 kidem felan yok estagfrullah
Ben martta katilmisim sanirim ozaman acildi ama cok aktif degildi oncelikle ios kullanicilara geldi cogu kiside android oldugu icin kullanilamiyordu gelistirildikce insanlar dogum yaptikca bizlerde bircok duyuru yapinca dolmaya basladi 😊😊
Eskiden cok cok sakindi bir soru sorulurdu gunlerce yanitsiz kalirdi