bende gece uyandırmıyorum ama üzülüyorumda acaba acıkıyomudur diye , zaten gaz problemimiz vardı cok sık uyanıp aglıyodu suan 2ay 17gunluk oldu yaklasık 10 15gündür gece uykusu bazen aralıksız 5 6 saat oluyo hala tedirginim uyandırıp uyandırmamak konusunda 🥴