Deletedmom420 oglum 16 aylık, bizde de var göbek fitigi. Ama bizimki mor degil. Sadece göbeği dışarda, ve ağlayinca baya şişiyor. Saglik ocagindaki ebe 6 aylik olunca geçer demişti ama geçmedi. Bizde başka cocuk doktoruna goturmüştük. Doktor 1 yaşına kadar geçmezse ufak bi operasyonla hallederiz korkma demişti. Ama oglum mart ayinda 1 yaşına girdi, sonra korona cıktı. Hala gitmedik doktora