Az oncede post actm bebegim hareketlenmeye basladgndan beri sol kolunu az oynattgni gordm ve herzaman takipli oldgmz doktr herhangi bi sknti gormedi. İcime sinmedi bugun ozel muyahaneye farkli bi doktra gtrdm o beyin ve boyun ultrsynu istedi. Yarin cektiricem ama cok moralm bozuk canim skkn dua edin nolur kotu bisey cikmasin:(