Safinazsena Benim erken doğum oldu zayıf olduğundan çene yapısı güçsüzdü memeyi emmek istese bile gücü yetmiyordu. Sonra birini emmeye başladı ötekini almıyor. Bende eczanede anne memesine yakın bi tane biberon aldım. Bebeğin emme gücüyle biraz zor akıyor anlayacağın çenesini de böylelikle güçlendirsim enzik verdim uyumaya yakın sonra çok şükür diğer memeyi de emdi. Emmesine rağmen sağma işlemi de yapıyorum daha çok süt geliyor siz de mutlaka sağın ilkin gelmeyecek az gelir ama her 3 saatte 15 dk boyunca sağın memenizi bi elinizle sıkın diğer elinizle de pompa yapın biberonla verince de kucakta memenizi emiyormuş gibi yedirin hem gaz çıkarma içşnde birebir. Umarım sizde de işe yarar bunlar 🙏