Deletedmom335 Nurbeyza sma hiç beğenmedim benim kızımı aşırı kusturdu arkadaşlar doktor önermişti buradan digerini de bilmiyorum üstte kalsın
Hohomoromu Nurbeyza besin değeri anne sütüne yakın hipp diyorlar ne kadar dogru bilmiyorum bebegım küvezde kalırken de yenidoğan unıtesnde bebeklere hippi kullanıyorlardı ve hemsirede bana onu kullabmamı önermıstı
mozaik Nurbeyza hipp te şeker yok. Ben kullaniyorum combiotik ile başladık. Simdi normal hipp ile devam ediyoruz. Gaz sorunu yoksa normal hipp alın.
Egurbuz20 Nurbeyza canım ikisi de değil bence çünkü de palm yağı var Palm yağı olmayan mama similac bende bilmiyordum sma kullanıyordum sonra değişmek istedim Humana aldım ve araştırdım tüm mamaları küçük kutu almıştım bitti yarın similac alıcam
frambuazliturti Egurbuz20 yanlış combioticte soya lesitini yok 🤷🏻♀️ İçindekiler kısmına özellikle baktım. Aletjen olarakta soya belirtilmemiş zaten soyayla alakalı hiç bir şey yok. 1 numarada nişasta yok denmiş o doğru 2 numarada var