Basak08_ Merhaba sevgili anneler kizim 8.ayina girecek emzirme ve ek gida seklinde ilerliyoruz.merak ettigim sey devam sutleri her bebege verilmeli mi takviye edici olmasi icin. Yani alip kullanmam gerekli mi
Mom0870 Basak08_ anne sütü alıyorsa gereği yok 💕 ben yoğurt yapıyorum devam sütüyle mesela mamalarına koyuyorum biraz, bebe bisküvisini onunla eziyorum gibi gibi . Anne sütü de kullanabilirsiniz bu anlamda.