Kusura bakmayın ama Aralık ayı veya herhangi bir ayda doğan bebeklerin olması gereken kilo ve boy ölçümleri her yerde yazıyor. Burada başkalarının bebekleriyle kendi bebeklerinizi kıyaslamayın. Belki amacınız bu değil ama kilo ve boy yönünden geride kalan bebeklerin anneleri üzülüyor. Lütfen biraz empati…