3 ay 8 günlük bebeğim gece uykusuna dalması çok zorlaştı. İnat ediyor resmen. Aynı dönemi yaşayan var mı? Kolumda sallayıp beşiğine bırakıyorum uyuması için 5 dkmı almıyordu şimdi saatlerce uğraşıyorum. Sıcaklar buna etken midir? Yoksa atak mı? Uyku gerilemesi veya?