Kızlar 2 ay 18 günlük oğlum. Var. Maşallah çok hareketli. Yalnız uyanırken böyle elleri ile gözlerini ovuyor geriliyor kasılıyor saçlarını tutuyor vs vs.. Sizde de böyle mi yani zor uyanıyor gibi aynı. Hani bizler de uyanırken geriniriz felan büyük adam gibi aynı sıpa 🤣🤣bu aylardan sonra normal mi?? Göz ovuyor mu sizinde bebişler