3+8 günlük bebeğim var 40ımdan sonra hemen adet oldum 2 ay düzenli oldum bu ay olmadım 8 gün geçti iki kere test yaptım negatif hamile olmadığımı biliyorum, fakat sizde de düzensizlik varmı nette 1 sene düzensizlik olur yazıyor ama bilemedim. Sezaryan doğum yaptım bu arada.