Laproffessora doktorum bana da mama verin aç bu çocuk dedi. Çok üzüldüm sütüm az geliyordu. İnat ettim mamayı çok az verdim sürekli emzirdim 35 günlüğüz çok şükür artık sütüm geliyor. Hala daha mama takviyesi yapıyorum fakat önce meme sonra mama şeklinde günde sadece 2 kere mama veriyorum. 45-50 cc
Doymazsa yine meme veriyorum. Mamayı çoğalttığım zaman meme emmemeye başlamıştı çünkü çok acıkmıyordu ve memeyi 5 dk emip bırakıyordu. Biraz aç bıraktım daha doğrusu doymadı ağladı sonra yine meme emmeye başladı. Kontrole gittiğimizde doktorum kilo alımı iyi ne yapıyorsan devam et dedi. Gerçekten kesinlikle sürekli emzirin uyuduğunda sütünüzü sağın hemen yerine yeni süt geliyor. Emmiyor diye birşey yok eğer mamayı keserseniz emer. Ayrıca lansinohun yeni doğan yavaş akışlı biberonunu kullanıyorum. Meme reddi yaşamadım onu deneyin isterseniz. bebeğiniz uyuduğunda siz de uyuyun uyku çok süt getiriyor dinlenmek şart