Anneler iyi geceler bebegim 52 günlük hemsire önerisyle 5.günümüzde biogaia ya başlamıştık bebek cok aglıyor diye kullandık bieaz rahatladı gibi oldu 3 gün önce ilacı bitti gazı kendi kendine rahat cıkarabildigini görünce bi şişe daha almayalım dedik ama 3 gündür aglama krizleri basladi aglamaya baslayınca birkaç dk boyunca naparsak yapalım susmuyor artık bagırmaktan sesi kısılıyor . Gazı yok kolayca cıkarıyor biraz pişik olmus acaba ondan öi aglıyor yoksa ilaçla Bi alakası olabilir mi daha önce kullanıp bırakan anneler aynı sorunla karsılastı mi?