Cyrusunannesi bu konu çok karışık ya burda bile kavgalar ediyoruz kimi ver kimi verme diyor. Benim 3 doktorum da iyi doktorlardi hepsi ver dedi. Hemşireler de ver dedi. Anne sütü alırsa her emzirmeden sonra 3 4 çay kaşığı, mamayla besleniyorsa 100 ml ver dediler. Ben iciriyorum bir zararını görmedim. Ben mama ağırlıklı vermek zorundayım. Kaka kabızlık sorunumuz oluyordu o da çözüldü düzenli su içirdigimden beri. Bu çok derin konu doktorlar bile görüş ayrılığı yaşıyor yani herkesin kendi bileceği is. Vermek istemiyorsan verme