Deletedmom347 Kizlar bebegim 19 gunluk ne yaptiysam uyutamiyoum surekli emmek iatiyor cekiyorum agliyor sabahtan beri boyle hic bisey yapamadim inanin kahvalti bile yaomadim kinsaat gece oldu sizce ne yapsam uyur ve bu uyumamaninn sebebi nedir sizce
Hzm Deletedmom347 gazı olabilir kolik müziği yada rukye ayetlerini açabilirsin emzikte yardımcı olabilir 🥰
Edauu Deletedmom347 beyaz gürültü bana iyi gelmisti ilk basta gazını felan cıkar belki karnı. Agrıyo dur daha cok yeni bizimde oyleydi hep emmek isterdi uyumazdı, kucagına al hafif e salla güzel bi ninnife acabilşrsşn yada sen soyle
Powermoms Deletedmom347 canım bizde 22 gunluguz. Aynısı şuan yaşıyorum sabah 6 dan beri uyumuyor sürekli.meme uyuyunca çekiyorum basıyor çığlığı. Kaynanam ben eşim kaynım k.pederim 6 dan beri ayakta uğraşıyoruz. Doymuyirmu diye mama verdik bitince yine çığlık çığlığa ağlıyor. Evi gezirdik yarım saat biraz sakinleşti şimdi.kaynanam ayağında sallıyor ama gözler fal taşı gibi 😱😱 deliricem artikk 😭😭
Sltan45_a Deletedmom347 gazı vardır, memede kalmak istiyordur. Gündüz geceyi karıştırmıştır. 19 günlük daha canım. Benim bir yaşında hala uyumadı. İlk zamanlar böyle oluyor inan sonra geçiyor. Eve saglıklı atıştırmalık al böyle durumlarda agzına atıver. Sabır ben de böyleydim
elizabeth Deletedmom347 valla ilk 20 gün bebeğim akşam 8den gece 12ye kadar durmadan ağlıyodu sürekli memede kalmak istiyodu gazı vardı senin kuzununda gazı vardır muhtemelen. Beyaz gürültü dedikleri şey iyi geldi benim kızıma pişpiş ve elektrik süpürgesi sesi açıyodum onunla uyuyodu bi dene istersen
Adelim Ne kadar gazınıda cıkarsa emın olun yınr gazı vardır ben careyı emzık vermekte buldum gaz ıcınde kımyon ılık dus zeytınyagıyla masaj