Gündüzleri sorun çıkarmıyor ama akşam oldumu krizlere giriyor mama kesinlikle kabul etmiyor kaçtane mama değiştirdim kaşıkla biberon şırınga yok sütümü içiyor ama sürekli böyle emzirirken şekilden şekile giriyor ağlıyor aç biliyorum kafasını sağ sol sonra kıprkırmızı aç uyuyor resmen nepıcapımı şaşırdım bu arada 3.5aylık :( neden böyle yapıyor anlamıyorum gazınıda çıkarıyorum