Kızlar selam. 2 aylık bebeğim. İlk hafta doğum kilosuna ulaşamadık, hatta çok fazla verdik diye doktor mama verdi bize. Önce yarım saat emsin seni sonra içebildiği kadar mama ver diye. Neyse başlarda mamayı memeyi alıyordu. Şimdi kilosu normale döndü. Doktor istediği kadar emsin memende yetmezse üstüne mama ver dedi. Ama bu kez memeyi almıyor emmek için heyecanlanıyor ağzına alıyor memeyi, bi iki çekip kafayı sağa sola çevirip basıyor çığlığı. Başta heralde gazı var dedim. Sonra bir baktım mama emerken gaz maz aklına gelmiyor. Yıprandım artık memeyi hiç mi almayacak