Sarikuzumalp Nurkara21 sudan hiç zarar gelmez bol bol verin. Havalar çok sıcak vücutları terledikleri için su kaybediyor haliyle suya ihtiyaç duyuluyor.
ant331 Nurkara21 ateş yok ama tahlilde enfeksiyon çıktı bizim. İki gündür kullanıyorum biraz biraz kendine geliyor şükür. Suda bol bol veriyorum
Nurkara21 ant331 hadeee bende gittiğim gibi yaptırcam tahlil bayrama geldik evime gider gitmez belki vardır ateş yapmıyosa bizimde
Cihangiriinannesii Nurkara21 Susuz kaldığında oluyor ama devamında ateşte varsa idrar yolu enfeksiyonu da olabiliyor. Yeterli sıvı aldığından eminseniz bi doktora götürün