Selma42 geç kalınmadan ve içinin rahat etmesi için doltora göstermek en mantıklısı. Benim oğlumda da bahsettiğin türdeydi su fıtığı demişti doktoru. Bir yaşına kadar geçer dedi 5 ay 8 günlük şimdi ve geçen hafta kontrole götürdüğümüzde kalmamıştı şükür ki. Umarım önemli bir şeyi yoktur.