Kızlar selam. Nerden başlasam bilemiyorum. 4 aylık bebeğim var. Hareketleri, nasıl diyim biraz fazla yavaş, uslu diyebilirim. Herkes öyle adlandırıyor. Şöyle söylim, mesela gece uykusundan uyandığında mızmızlanıyor filan uyandığını belli ediyor bi şekilde ama ağlamıyor aç olsa da. Yada gün içinde de acıktığını yada bişey istediğini mızmızlanarak belli ediyor. Canı acımasa hiç ağlamayacak neredeyse. Merak ediyorum bu durum normal mi? Sizin bebekleriniz de böyle mi? Ben neden korkuyorum diye sorarsanız, kardeşim de hafif zeka geriliği var doğuştan. Hatırlıyorum da oda bebekken pek ağlamazdı. Kuzenimde de yine doğuştan gelen bir rahatsızlık var kardeşiminkine benzer. Bu sebeple içim içimi yiyor, acaba çocuğum uslu mu yoksa hasta mı düşünmeden edemiyorum. Sizinkiler nasıl? Bir tek benim bebeğim mi böyle ???