Merhaba kizlar 11 aylik oglum var bu sicaklarda nasil hasta oldu anlamadim gece ustunu cok aciyo farkedince ortuyorum ama terlettrmiyorum cok sukur burnu tikali degil akiyo ama oksurugude var biraz bugun her uyuttugumda 10 dk sonra kalkti burnu tikaniyo galiba uyurken simdi basucuna sogana karanfil batirip koydum baska evde yapabilcegim bise varmi ihlamurum yok yarin annemden alcaz pekmezide icmedi belki sizin denediginiz biseler vardir sagolun simdiden