0503 Ben ilk birkaç hafta yarı emzirdim yarı sağdım. Meme uçlarım yara oldukça sağdım. Düzelmek bilmeyince vazgeçtim emzirmekten. Bana da sağmakla sütün kesilir diyenler oldu. 14 ay oldu sağma sütle besleyeli. Dondurucuda sürekli stok da yapabildim. Büyüdükçe süt ihtiyacı azaldı diye ve sağmaktan yorulduğum için zamanla sağma aralığını arttırdım. Bir ara günde 3 kere sağım yapıyordum ve gece kalkmıyordum sağmak için. Bir süre sonra sütüm azaldı. Yeniden 3-4 saatte bir sağmaya döndüm. Şimdi sütüm yettiği gibi dondurucuda daha fazla sütüm var. Bebeğim de ek gıdaya düşkün değil üstelik, süt ağırlıklı besleniyor. Sütünüz azalacaksa emzirmekle de azalabilir. Emzirirken sütü yetmeyen anneler de var. Ama sütünüzün yeteceği varsa sağarak da çoğaltabilirsiniz. Sadece çok yorucu oluyor, onu da gözetmekte fayda var.