Melisa07 biraz vücut sıcaklığı vardı. Ateş demiyimde 37.4 falan cıkıyordu ölçtüğümde. Onun dışında birde yüzünde küçük kırmızı isilik tarzı bişeyler çıktı. Sıcaktanmı öyle denk geldi bilemiyorum. Bugün gayet normaldi ama. Doktora sordum normal her aşıda bebeklere değişik yan etkiler olabilir dedi.