Merhaba 😊 bebeğim 3 aylık
sütüm olmasına rağmen ilk iki üç dk sonra bırakıo ağlıo ama bi yandanda emmek istiyor tekrar tutuyorum beş altı saniye sonra çekio ağlayarak tekrar istio sütü az mı buluyor bilmiyorum sanırum bol süt gelio ilk an onu istiyor çektiği zaman bakıyorum iki üç delik fışkırıyor
kesinlikle gazı yok sadece yatarkn sütüm az oluyor 120 ml mama veriyorum birde kilo çok almadığından ne yapmam lazım mamayı mı kessem