Recbeyer İlk kontrolümde el emeği hediyemle gittim. Randevum akşam üstüydü, bebeği getirme akşama kadar çok giren oldu odaya kıyamıyorum, öp benim için bide resmini atarsan sevinirim demişti. Çok tatlı düşünceli Bi doktorum vardı zaten ama sonrasında hiç yolum düşmedi. Zaten virüs de bitmedi 🙄