Benim kızım 5 aylık doktor kontrolünde 9 kilo 70 cm çıktı doktor çok fazla biraz beslenme aralığını uzat diye sert bir şekilde uyardı sağlığı riske girermiş Halbuki 2 saate bir besleniyor hem anne sütü hem mama bana göre çok normal aslında anlamadım yani sizde durumlar nasıl 😞