Perissmom Rojee 4 ay 24 günlük, bir tane denemek için mayalarım daha ek gıdaya geçmedik. Merak ediyorum olacak mı diye😃 activia ile normal sütten çok güzel oluyor yoğurtlar, bebeğe uygun mu doktorumuza sorarım ek gıdaya geçince
Rojee Perissmom benide bilgilendir kesinlikle canim benim ki daha 3 buçuk aylık derin uykuda süt biriktirdim sabirsizlaniyorum
Rojee Perissmom canim bı çay bardagi yoğurt çok fazla değil mi yoğurdun kutusunufa atar mısın bakayım bide tuttu mu yoğurt inşallah olmuştur :)
Perissmom Rojee tutmadı canım yaa😪😪 denemek için yaptım döktüm zaten🤦🏻♀️Üstteki yağlı kısım tuttu 1 parmak, altı su gibiydi.
Rojee Perissmom bı yerde hata yapmışsın bence canim çok fazla yoğurt eklemiş olabilirsin bide tam yoğurt olmuyo biliyosunki %80 su