Merhaba kızlar 43 günlük bebeğim var. 4 gündür aşırı huzursuz. Uykuları düzensizleşti, memeyi emiyor ama çok keyifli değil her memenin sonu ağmalakla bitiyor aslında ağlamada değil genelde çığlık atma. Gazı var diyip gaz damlası kullanıyoruz ayaklarını hep yukarı çekiyor çünkü ama tuvaletini yapıncada ağlamalar kesilmiyor. Dünden beri 36-37 arası gezinen ateşide var napıcağımızı şaşırdık 😔 Cidden büyüme atağı mı yoksa bir hastalığı mı var bilemiyorum