Zeliserts Arkadaşlar bebeğim 37 günlük ve yüzüstü koyduğum zaman daha güzel uyuyor . Bu durumda olan anneler var mı ve Bebeğimi yüzüstü uyutmada herhangi bir sakınca var mı?
opapatya Zeliserts benim bebeğimde 3 aylık, ilk doğduğunda yüz üstü yatırınca hem rahat uyuyordu hemde gazını çıkartıyodu. bebekler anne karnındaki pozisyonu alıyolar ya, daha rahat uyuyolar. ama gece uykusunda öyle yatıramıyordum korkuyodum uyku halinde
Aka2020 Zeliserts bebeğim 3 aylık yüzüstü yatırınca başını sağa sola rahatça çeviriyor ama yine de geceleri asla öyle yatırmıyorum. Gündüzleri de sürekli kontrol ediyorum. Tamamen dönene kadar yatırmam.
Cancansmom Zeliserts gözünüz üstündeyse yapın diyorlar. Gece ya da iş yaparken değil. Akciğere baskı olup kendini kaldıramaz diye.
FNur1704 Yüzüstü ani ölüme neden olabildigi icin genelde tercih edilen bi uyku pozisyonu degildir yenidoganlarda
Bgmbgmbgm Zeliserts takip edin burnu kapanırsa filan kurtarabiliyo mu kendini diye.. bi gözünüz üzerinde olsun nolur nolmaz.. ben de 5ay12 günlüğüz bugün ilk kez cesaret edip yatırdım, gerçekten daha uzun süre uyuyor ve daha rahat..☺️
Asli123 Zeliserts yüzüstü yatması için çok minik burnu kapanırsa kendini kurtaracak güçte değil risk almaya değmez bence. Yarım kundak yapıp sırt üstü yatırın. Ben 2.5 aylık olduktan sonra yüzüstü yatırdım öğlenleri. 3-3.5 aylıktan sonra geceleri de yatırmaya baslamıstım
Gizemabc Zeliserts 2 ayliktan sonra gazli kzimi geceleri de dahil yuzustu yatiriyordum. Kafasini tutabiliyorsa yatirabilirsiniz bence
Zeliserts Henüz hiç gece yatırmadım gündüzleri de sürekli kontrol ediyorum zaten kendi kafasını rahatça çevirebiliyor ama yine de böyle yapan annelerimiz var mı sormak istedim
Ecmekl Benim 1.5 aylıktan beri öyle yapıyor kafasını sağa sola heryere çeviriyor doktorda yatırabilşrsin kafasını kaldırıyor dedi
Babynurse Zeliserts canım gündüzleri veya senin uyuduğun zaman uyuyabilir ama geceleri pek önermiyorlar, kundakla da rahat uyur
Zeliserts Babynurse kundağı hiç sevmiyor ellerini direk çıkarmak istiyor çıkaramayınca da ağlıyor o yüzden kundak yapamıyorum