Kızlar arkadaşımın bebeği erkek, benim kız. İkisi de 5 aylık. Onunki daha iri bunu geçtim, basıyor kucakta falan kafayı dimdik tutuyor. Bizimki bildiğin yumak, basmıyor henüz. Kucağımızda kafayı yere eğiyor yumak oluyor resmen C şeklinde yani. Ne bileyim normal mi? Korkmaya başladım.