Kızlar merhaba. Bebeğim 2 ay 23 günlük. 3. Ay kontrolünde normalde rota virüs aşısı olacaktık. Fakat bundan 1.5 hafta önce kanlı ve mukuslu kaka problemimiz olmuştu. Doktor süt ve süt ürünleri alerjisi dedi. Şimdi kaka normale döndü yemeyince. Şimdi ise rota aşısını yapmayalım diyor doktorumuz. İlerde olursa ne yaparım, korkuyorum çok kararsızım.