kızlar 20 hazıranın sütünü erittim kuzuma vercem ama içinde minik minik taneler var sanki kesilmiş zannedyrm ama kesılmemiş te olabılır🤔😅.bana bi tuhaf geldi.tarihinin gecmesine 1bucuk ay falan var.tadı da benım sağdığım gibi değil.acaba buz tuttu cozundurdum dıye mi.?yoksa bozuldu mu? ne kadan kocaman yazmışım yhaa😂