Nisasmom Merhabalar 3 ay 20 günlük kızım var .Bir haftadan beri emerken huysuzlanıyor sadece çok acıktıysa düzgün içiyor yaklaşık 2-3 saate bir .Neden huysuzlanıyor acaba fikri olan anneler ❤️
zeynepogretmen Nisasmom 2 ay 26 günlük kızımda da bir iki haftadır aynı durum var ve kilo alamıyor bu yüzden. Doktora gittik dün. 3 ay civarında meme reddi yaşanabiliyor çok normal uyurken falan bol bol emzir dedi. Mamaya başla dedi hatta ama ben başlamayı düşünmüyorum.