Benanin_Annesi annekuzusuuuu Canım nasıl yapıyosun ya ben sıcak su ile yapıyorum ama Pirinç unu gibi tapsam olmaz mı acaba muhallebidrn biraz daha sıvı
annekuzusuuuu Benanin_Annesi aynen canım bende öyle yapıyorum çok katı yedirmiyorum muhallebi kıvamlı yapıyorum ve ben hep göz kararı yapıyorum suyunu falan yavaş yavaş döküp kıvam ayarlıyorum
Benanin_Annesi annekuzusuuuu Peki pirinç unu gibi biraz su biraz süt koyup ocakta yapsam olur mu ki acaba