Asyaysegul Merhabalar hanımlar süt sarılığından dolayı geçsin diye sma kullanmıştık 1 ay oldu mamayı kullanmıyoruz mama dolapta serin yerde duruyordu ne yapmalıyım kullanılabilir mi kullanana vermelimiyim 😄🙏🏻
Tugbadrsn Asyaysegul Mama açıldıktan sonra 1 ay içinde bitmesi gerekiyor bilginiz olsun 1 ayı geçiyorsa çöp
Ceydakoruc Asyaysegul 1.si mama dolapta saklanmaz üzerinde dolapta saklamamanız yazıyo, 2.si en fazla 1 ay içeriisnde kullanmanız gerekir, 1 ay geçmiş mama kullanılmaz🤗
Aybars-0 Asyaysegul tüm mamalar için geçerliymiş canım ben de hastanenin ilk günleri sütüm olmadığı için aldım sonrasında gerek kalmadı kutu açıldıktan sonra 1 ay ömrü varmış. Kullanma bence. Ben de ara ara kendim yedim 😅çok seviyorum mamayı🙈