Arifcanmoms1 merhaba canın bende 5 bçuuk aylıkken sallamayı bıraktım ağzına emzik üstübe battaniyesini örttüm o kendi kendine oyun oynayarak daldı uykuya bçylr alıştır kendisi ben mesela hiçayağımda sallamaya alıştırmadım başlarda bile evdeodayahamak kurmuştuk bebek hamağı orda sallıyordm ilk zamnlar baya zorlayıcıydı zamanlarım şimdi ise yatak odasında beşiğine koyuyorum emzik takuyorum üstününü örtüp odadan çıkıyorum tabiarada kontrol içinbakıyorun sessizse ortan sakşnse uyuyo bence sende böyle bir dene denerim emzik tutuyorsa birde ilkaşamada ninni dinlet belki işe yarar sevgiler😊😊