HamzasMomy Mrb kızlar. 16 aylık oğlum çok içine doğru basiyor. Varmi doktora bu konuları danışan? Bir yerde sanki 5-6 yaşına kadar belli olmaz diye okumuştum ama tamda hatırlamıyorum.
elifiii HamzasMomy evet, 20 aylık oğlum inanılmaz içe basıyor özellikle sol ayağı. Doktora götürdük, önemli değil dedi şimdilik tedavi gerektirecek birşey yok dedi. Ayak çukurları daha yeni oluşuyor dedi. 6 yaşından itibaren dikkat etmek gerekiyormuş.
Mom090 HamzasMomy bizimkide öyleydi hatta aile dostumuz ortopedist ona çekip yolladık çocuğu rahat bırakın diye mesaj atmış yeni yürüdükleri içinmiş 🤷🏼♀️
HamzasMomy elifiii düsmelerimiz yok çok şükür. Şu virüs olayları bitsin Allahın izniyle ailecek check up a giricez 😁
HamzasMomy annediyebiri geçen ay doktora gittik ve ayakkabisinin icine destekli parça koymasi gerektiğini ve ayak egzersizleri yapmasini söyledi.. Yani bazi doktorlar 5 yaşına kadar bekleyin falan diyorlar ama bence vakit kaybetmemek Lazım.
Sevinc24 HamzasMomy benim kızımda içe basıyor 18 aylık ama genelde 3 yaşına kadar bekleyin diyorlar o yüzden götürmedik sizinki kaç yaşında acaba