ozdenarda [bilinmeyen] ben altıncı aya geçince direk iki numaraya geçtim genelde aylık 900 gramdan 4 adet alıyorum aldığımda tam bir ay gidiyor hesaplayıp ona göre solersen sorun olmaz bence
ozdenarda DurununAnnesi ben Aptamil kullanıyorum iki üç farklı mama dan sonra bunda karar kıldım üç aya yaklaşık bunu kullanıyorum
DerenGrkemYetiker [bilinmeyen] biz de 6 ay 2 günlükken 2 numaraya geçtik. 2 gün daha yeten 1 numaramız vardı 😊 doğduğumuzdan beri aptamil kullanıyoruz değiştirmedik de.
Janss [bilinmeyen] Elinizdekileri de tüketip 2 nm ya geçiş yapın artık annesi . Ben Bebelac Gold 2 kullanıyorum , Aptamil 1 kullanıyordum . Ya hareketliliğinden ya da içindeki prebiyotikten bilemiyorum daha çabuk acıkıyor 🤦🏼♀️ Aptamil 2 ile devam etmek istemiştim aslında ama 2 numaranın içerisinde mısır şurubu var 🙇🏼♀️ Enerji ihtiyaçlarına göre içeriği değiştiği için 1 numara yetersiz kalıyor . Ben 5. Ayımız dolup 6 dan gün aldığımızda geçiş yapmıştım .