Hepinize merhaba. Benim ilk bebeğim ve emzirme konusunda sıkıntılar yaşıyorum. Başına gelen varsa bana yardım eder misiniz?
Bebeğim 15 günlük. Sezaryan doğum yaptım, sütüm 3. Günü geldi. O güne kadar mama ile devam ettik. Hastanede emzirmeye çalıştım ama süt olmadığı için denemelerle sınırlı kaldı. Hemşire silikon uç almamı tavsiye ettii, bebek biberona alıştığı için memeyi red etti. Eve geldiğimde psikolojim bozuktu, bir iki denedim almayınca mamaya devam ettim. Sağdım cok az çıktı moralim bozuldu agladım. Sonra küstüm sanırım sütüm gelmedi, moralim çok bozuldu. Şimdi hafta sonundan beri emzirmeye çalışıyorum uç ile tutuyor göğsümü, yine az geliyor ama ne gelse içsin diyorum. Bundan sonra sütüm çoğalır mı. Yada azalır mı 😢