Sumey12 Kızlar 38 gün oldu doğum yapalı doğumum baya zor geçti iç dış yanaklar makata doğru fazlasıyla dikişim var dikişlerim attı açıldı orası ve önü iltihap gibi oldu doktorumu aradım kendi kendine kapanıcak dedi bayada fazla oldu hala kapanmadı yaşayan başına gelen bilgi paylaşabilir mi ?
Busesrmz Sumey12 Bende 21 gün önce doğum yaptım benim de aşırı zor geçti kafası şişti oğlumun benimde içten damarım kopmuş onu diktiler kanamam felan durmamıştı neyse şükür şuan onla ilgili bişey yok ama kesi atılan yerdeki dikişlerim açılmıştı resmen kurşun delip geçmiş gibiydi iltihaplanmıştıda antibiyotik krem kullandım tekrar dikti doktorum şuan iyi bakıyorum baticonla temizliyorum 2 haftadır duş almıyorum sırf açılmasın iltihaplanmasın diye dün doktorum alabilirsin dedi ama hala almadım duş korkuyorum açılcak diye ilki hemşireler yüzünden açıldı bana her tuvaletten sonra yıka dediler su değmemesi gerekiyomuş ama kuru olması lazımmış ben hep yıkadım hemşireler öyle dedi diye ve sonuç iltihaplanıp açıldı :(
Busesrmz Sumey12 kendiliğinden kapanmaz açıldıysa yanma var mı bu arada ? Başka bi doktora görünün derim apse oluşmadan o çok kötüymüş doktorum demişti
Okyanus54 Sumey12 ay canım hemen bi doktora gt göster baksın o karar verir ne olduguna bnde cok çektim dikişlerimden benimkide attiı iç dikişim şu tel gibi olan dikişler enfeksiyon kapmış benimkide batan dikisi aldılar bu şekilde iyileşecek dediler
ENA Yok kuzum ama kendi kendine kapanacak fikri benim pek aklıma yatmadı. Ayrıca iltihap varsa antibiotik alman gerekebilir. Dikişinin attığına emin misin peki? Bazen bazı dikişler potluk yapabiliyor öyle bir şey olmasın.
Sumey12 ENA eminim yani aynada baktım açılmış içi gözüküyodu canım bana kendi kendine doku kendisini yenilicek dedi banada saçma geldi
Sumey12 Busesrmz banada hep yıka dediler bende yıkadım 2 hafta sürünerek gezdim yerlerde şimdi bide bu çıktı ve bana hiç bisey vermedi kendi kendine kapanıcak dedi ben böyle beklersem yandım
Tugceeeky Busesrmz yanma varsa dikiş açılmış mı oluyor? Ben de 15 gün oldu doğum yapalı yıkadım kuruşamaya çalıştım dikişleri ama illa ki ıslak kalmıştır. Doğumdan sonra pek yatmadım hep hareket ettim ama son günlerde yanma var dikişlerde acaba açılmış mıdır😕
Busesrmz Sumey12 sakın yıkama kuru tut orayı ama açılmış zaten bence hiç vakit kaybetmeden başka doktora git daha çok mikrop kapmasın
Busesrmz Sumey12 bu acıyı biliyorum ve Allah yardımcın olsun benim de daha kapanma aşamasında tekrar dikişin
ENA Kuzum ihmal etme başka doktora git. Muhakkak antibiyotik verir, orayı temizler, belki yeniden diker. Ihmal etme sakın. Orası çok çok önemli. Üzüldüm, Allah şifa versin insallah🙏