kubraya canım önlemini al ve hastaneye git bence. Usuttuyse ve ilerlerse yatmak zorunda kalırsınız ve inan o çok daha zor. İkizlerim doğduğunda kanlarında enfeksiyon çıktı ve 10 gün kaldık ama çok zordu. Özellikle damar yolu açılırken kendimi koridora atardım, ben koridorda onlar odada ağlardı. Hemen muayene olup çıkarsınız. Dezenfektan ve kolonyani alıp gidin